98 % tilauksista lähetetään viimeistään seuraavana päivänä.
Kaikki suodattimet suoraan varastosta!
Riittävän usein. Hyvä nyrkkisääntö on kaksi kertaa vuodessa; esim. keväisin ja syksyisin tai juhannuksena ja jouluna. Maaseudulla saattaa riittää yksi kerta vuodessa, kun taas kaupungissa kolme kertaa vuodessa on sopiva vaihtoväli. Puhdas sisäilma on yksi arjen tärkeimpiä asioita, joten muista vaihtaa ilmastoinnin suodattimet ajoissa.
Suodatinvaihdon laiminlyöminen pilaa asunnon sisäilman. Tukkeutuneiden suodattimien läpi asuntoon ei virtaa enää riittävästi puhdasta ilmaa. Suodattimeen kertynyt pöly ja lika voi yhdessä lämmön sekä kostean ilman kanssa muodostaa kasvualustan homeelle. Likaiset ja tukkeutuneet suodattimet kasvattavat myös ilmanvaihtokoneen energian kulutusta.
Alkuperäissuodattimet ovat harvoin ilmanvaihtokoneiden laitevalmistajien itsensä valmistamia. Alkuperäissuodattimia myyvät laitevalmistajat ostavat niitä suodatinvalmistajilta, joten ns. tarvikesuodatin ei välttämättä poikkea alkuperäissuodattimesta teknisesti ja laadullisesti lainkaan. Hinnallisesti usein kyllä. Olennaista on, että suodatin täyttää ISO 16890 / EN779(2012) -standardien mukaisen luokituksen. Ko. standardit määrittelevät, millainen kunkin suodatusluokan G3, G4, M5, M6, F7, F8, F9 -suodattimen tulee spekseiltään olla. ISO 16890:ssa suodatusluokat ovat esim. Coarse 70% (=G4), ePM10 50% (=M5), ePM2,5 70% (=M6), ePM1 60% (=F7) ja ePM1 85% (=F9).
Kyllä, voit aina tehdä tilauksen myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Ota yhteyttä myynti@suodatinmestarit.fi tai soita meille!
Myyntipalvelu: 0400 442 111 (ma-pe klo 8-16.30)
Selvitämme mielellämme haluamasi suodattimen saatavuuden. Kauttamme on mahdollista tilata myös sellaisia suodattimia, jotka eivät kuulu verkkokauppamme valikoimaan.
Kyllä ja kyllä. Ota yhteyttä, niin annamme mielellämme tarjouksen. Lasku onnistuu sekä sähköpostilla että verkkolaskuna.
Ei tarvitse. Voit tilata suodattimet rekisteröitymättä. Käyttäjätunnuksen luonnilla vaan helpotat ja nopeutat tilausta seuraavalla kerralla. Lisäksi voit tarkistaa, mitä suodattimia olet tilannut aiemmin. Tilaushistoriaasi pääset tarkastelemaan kirjautumalla verkkokauppaan. Jos aiempien tilausten yhteydessä olet luonut jo itsellesi salasanan, mutta unohtanut sen, voit tilata aina uuden salasanan kirjautumissivulta.
Chatbottimme suodatinmestari AImo palvelee Sinua useimmissa kysymyksissäsi omatoimisesti 24/7. Chat löytyy sivun oikeasta alakulmasta, esitä botille lyhyitä ja selkeitä kysymyksiä yksi asia kerrallaan. Jos kaipaat AImon ihmiskavereita, niin heidät tavoitat puhelimitse tai sähköpostilla.
Toimitamme tilaukset Postilla ja sitä voit seurata lähetystunnuksella, jonka lähetämme sähköpostiisi. Lisäksi Posti lähettää saapumisilmoituksen puhelimeesi, kun paketti on noudettavissa. Halutessasi voit myös noutaa suodattimet ilman toimituskuluja suoraan myymälästämme. (Mursketie 31, Kangasala)
Nouto myymälästä Kangasalta. Osoitteesta Mursketie 31, 36220 Kangasala.
• Ei kuluja (0 €)
Varastotuotteet ovat noudettavissa samantien. Tilaustuotteet ilmoitetun toimitusajan mukaan.
Posti - Postipaketti 8,90 €
• Toimitus Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin
Tilaus toimitetaan pakettiautomaattiin, jonka olet tilaushetkellä määritellyt. Kun paketti on valmis noudettavaksi, saat puhelimeesi lokeron avainkoodin sisältävän tekstiviestin.
Posti - Kotipaketti 11,90 €
• Kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana. Mahdollinen kellonaika voi vaihdella aluekohtaisesti.
Toimitus perille Express yrityksiin. Tilaus toimitetaan ilmoittaamaasi toimitusosoitteeseen arkisin klo 8-16.
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseemme, voit palauttaa sen meille kuluitta. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja palautuksesta tulisi ilmoittaa meille etukäteen.
Lupaamme kuitenkin tehdä kaikkemme, jotta olet tyytyväinen! Ota yhteyttä!
Palautusoikeus ei koske asiakkaan mittojen mukaan valmistettuja erikoissuodattimia.
Palautusosoite:
Suodatinmestarit Oy
Asiakaspalautus
Mursketie 31
36220 Kangasala
Kuljetuksessa vahingoittuneet lähetykset:
Mikäli tuote vioittunut kuljetuksen aikana, on siitä tehtävä reklamaatio Postiin. Tämän jälkeen ota yhteyttä meihin, jotta voimme sopia uuden tuotteen lähettämisestä.